Rezultate

Bandeira Reino Unido.png

Proiectul constă în 5 Produse Intelectuale, conform unei secvenţe logico-temporale de producţie/industralizare a donelor:

 

IO1, Program de Inginerie

IO2, Program ICT

IO3, Program Electronic

IO4, Program de Matematică

IO5, Program de Ştiinţă

 

Produsul 1: Program de Inginerie

 

1 program WBL de training teacher-led (condus de profesor) care include activităţi de Design, Asamblare şi Mentenanţă a unei drone inofensive în programa şcolară de inginerie

5 activităţi de testare (1/şcoală) privind Ingineria: design a unei drone, alegere a materialelor, componente & motor, asamblare & mentenanţă

 

Produse

 

5 videouri (1/şcoală) ca dovadă a cadrului bazat pe lucru (Work-based) conform logicii lucrului pe proiecte al elevilor [design/asamblare/mentenantă a dronei]

5 proiecte de drone (1/şcoală), pe hartie şi/sau pe suport digital

1 fişier text conţinând indicaţii metodologice pentru programul de training  condus de profesor, conform reacţiilor/feedback-ului celorlalte şcoli

 

Produsul 2: Programul ICT

 

1 program de training WBL condus de profesor care să includă planificarea aplicaţiilor pentru managementul de baza a datelor colectate de drone în programa şcolară ICT

5 activităţi de testare (1/şcoală) de ICT: selecţie software/ activităţi de programare (pornind de la un software deschis)

 

Produse:

 

5 video-uri (1/şcoală) ca dovadă a stabilirii Mediului de lucru conform logicii lucrului pe proiecte al elevilor [activităţi de date manegement & telecomandă]

5 software-uri (1/şcoală), cu coduri sursă

1 fişier text conţinând indicaţii metodologice pentru programul de training condus de profesor, conform reacţiilor/feedback-ului celorlalte şcoli

 

Produsul 3: Program Electronic

 

1 program de training WBL condus de profesor care să includă design-ul & dimensionarea vederii on-board sensorsfor (pentru senzori), detecţia & geolocalizarea, în programa şcolară de Electronică

5 activităţi de testare (1/şcoală) de Electronică: instalare & reglaj fin al aparatelor electronice de la bord (pornind de la tehnologia smartphone)

 

Produse

 

5 videouri (1/şcoală) ca dovadă a cadrului bazat pe lucru (Work-based) conform logicii lucrului pe proiecte al elevilor [design/asamblare/calibrare a componentelor, avionics, sisteme electronice ce urmează să fie instalate la bord]

5 proiecte (1/şcoală), pe hartie şi/sau pe suport digital a componentelor electronice ce urmează să fie instalate la bord

1 fişier text conţinând indicaţii metodologice pentru programul de training condus de profesor, conform reacţiilor/feedback-ului celorlalte şcoli

Produsul 4: Program Matematic

 

1 program de training WBL condus de profesor care să includă pregătirea planului de zbor &  management al sistemul de aterizare în programa şcolară de Matematică

5 activităţi de testare (1/şcoală) de Matematică: calcule pentru decolare, telecomandă, controlul rutei & aterizare

 

Produse

 

5 videouri (1/şcoală) ca dovadă a cadrului bazat pe lucru (Work-based) conform logicii lucrului pe proiecte al elevilor [plan de zbor]

5 proiecte (1/şcoală), pe hartie şi/sau pe suport digital al planului de zbor a dronei

1 fişier text conţinând indicaţii metodologice pentru programul de training condus de profesor, conform reacţiilor/feedback-ului celorlalte şcoli

 

Produsul 5 : Program Ştiinţific

 

1 program de training WBL condus de profesor care să includă fenomenul termal & biologic & management specific pentru site implicând drone, în programa şcolară de Ştiinţă

5 activităţi de testare (1/şcoală) pentru Ştiinţă:

  • Insule de caldură atmosferică

  • Disiparea căldurii de clădiri/ panouri solare

  • Încălzirea părţilor mecanice a plantelor

  • Starea Fitosanitară şi coacerea recoltelor

  • Aspecte Hidrogeologice & managementul apei

  • Monitorizarea Fertilizatorilor în Agricultură

 

Produse

 

5 videouri (1/şcoală) ca dovadă a cadrului bazat pe lucru (Work-based) conform logicii lucrului pe proiecte al elevilor [fenomen ştiinţific pentru care dronele pot fi utile]

5 proiecte (1/şcoală), pe hârtie şi/sau pe suport digital: descriere a fenomen ştiinţific care poate fi studiat cu drone

1 fişier text conţinând indicaţii metodologice pentru programul de training condus de profesor, conform reacţiilor/feedback-ului celorlalte şcoli

 

Produsul 6

 

Proiectul a avut iniţial încă un produs, centrat pe GAMIFICATION şi pe organizarea unui CONCURS DE IDEI a elevilor cu privire la aplicaţii inovative ale dronelor.

 

Concursul s-a modificat în Diseminarea şi Managementul Proiectului şi va avea loc în cadrul diferitelor Evenimente de multiplicare din fiecare ţară participantă la parteneriat.

SOCIAL MEDIA

  • Facebook Social Icon

CONTACT

PROGRAMME